tiistai 22. elokuuta 2017

Uimista ja Rodoksen vanhakaupunki

Hotellissamme hintaan kuului aamupala, joten heräsimme 8 aikoihin aamupalalle, jonka jälkeen oli vihdoin viimein päästävä uimaan! Menimme hotellin altaalle uimaan. Hotellin altaan lähellä ei kumminkaan ollut vapaana olevia aurinkotuoleja, joten päätimme lähteä hotellia vastapäätä olevalle Tuuliselle rannalle uimaan, jossa ei oikeastaan edes kauheasti tuullut.

Uimisen jälkeen lähdimme kävellen kohti vanhaa kaupunkia, jossa oli upeat maisemat.

Vanhan kaupungin kiertelyn jälkeen jäimme kuvaamaan upeita rantamaisemia, jos bikinit olisi ollut mukana olisi tässä kohtaan ollut mukavan virkistävää käydä pulahtamassa.
Olimme nimittäin kuumimpaan aikaan liikkeellä ja sen huomasi kyllä.

Aloimme pikkuhiljaa suunnata takaisin hotellille, jossa lepäilimme hetken ennen kun lähdimme taas hotellin altaaseen uimaan. Saimme jopa tällä kertaa hotellin allasbaarista napattua tavalliset tuolit joissa pystyi edes vähän aurinkoa ottamaan.

Tämä oli meidän ensimmäinen reissu ulkomaille kahdestaan, sekä ensimmäinen kerta Rodoksella.
Meillä alkoi olla jo suht kova nälkä, joten menimme ensimmäiseen hotellin lähellä olevaan ravintolaan syömään, vaikka yleensä kannattaisi vähän katsoa onko siellä tyytyväisiä asiakkaita, no onneksi ruoka oli kumminkin hyvää. Kävimme reissun aikana todella aikaiseen syömässä, kun yleensä etelänmatkoilla olemme menneet vasta illalla syömään.

Porsaanpihvi.

Ruokailun jälkeen jatkoimme kävellen matkaa Ixiaan päin ja samalla ihailimme maisemia. Ilma oli vielä tosi lämmin, joten emme viitsineet pitkälle mennä.

Tuulista rantaa.

Monesti kävellessä puhuimme miten kauniita ja vaikuttavia maisemia on.

Illasta päätimme vielä lähteä Ellinrannalle uimaan ja tuuliselle rannalle kuvia ottamaan. Näin ensimmäisen kokonaisen päivän jälkeen olin jo rakastunut Rodokseen ja mietinkin pääsisikö ensi kesänä vaikkapa perheen kesken lähtemään.

1. Oi miten upeita nämä sinun kuvat on!!♥ Tuonne pitäisi kyllä joskus päästä:)

1. Kiitos paljon. ♥ Suosittelen kyl käymään, me ei nähty koko saarta, mut se minkä verran nähtii ni oli kyl kaunista. :)

2. Kiitos kivasta kirjoituksesta. Matkakuumehan se tässä alkaa nousta vaikka ihan vielä ei pitäisi ��

1. Kiva kun tykkäsit, joo mullaki on matkakuume ja pitäis jaksaa seuraavaa matkaa viel oottaa. Eikä asiaa helpota nää Rodos postaukset, ku kaipaan takasin. :D

3. Rodos on kaunis, itse suuntaan sinne kahden viikon päästä, en malta odottaa! Tuttuja maisemia kuvissa, bongasin hotellimme missä olimme syksyllä 2015 ja samaanhan sitä suunnataan nyt kahden viikon päästäkin. Mielelläni olisin erästä toista kehuttua hotellia nyt kokeillut, mutta sieltä ei valitettavasti löytynyt sopivan kokoista huonetta poppoomme lapsiperheelle:/

1. Niin on! Vähänkö kiva, mä haluisin sinne takas! :D Luinki edellisest postauksest sen kommentin ja uskon sillä oisin itekki halunnu siihen hotelliin, mut Blue Sky on myös hyvä. :)

Kommentoithan asiallisesti. Asiattomat kommentit poistetaan.