sunnuntai 19. marraskuuta 2017

Spottaus Kööpenhaminassa 10.9.2017

Heräsimme 8 aikoihin ja suuntasimme huoneen luovutuksen jälkeen kohti lentokenttää, jossa söimme aamupalan.
Aamupalan jälkeen lähdimme lentokenttäbussilla P17 ja P19 parkkipaikalle, joiden lähellä spottailimmekin koko päivän. Kuvailimme n. 17 asti koneita, jonka jälkeen suuntasimme bussilla takaisin lentokentälle, teimme lähtöselvityksen ja turvatarkastuksen kautta syömään. 
Odottelimme kentällä lentoamme, joka saapui yli tunnin myöhässä, me pääsimme kuitenkin lähtemään ajoissa. 
Lento sujui hyvin ja nopeasti, koneena oli A321 OH-LZA ja lensimme Finnairilla.  




















































































6 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia!! Mukavaa alkanutta viikkoa♥

    VastaaPoista
  2. saaks kysyy miks tykkäät lentokoneist :D en ymmärrä tekniikasta ite mitää. tykkään kyl tosi paljo lentää,mut lentokoneitten valokuvaamine menee vähä yli hilseen. ei siis et siinä ois mitää pahaa! mut mua kiinnostaa et mikä niis koneissa kiinnostaa. XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm, jaa a. Enemmän mä tykkään kyl itse kohteesta mihin lentokoneel pääsee, lentäminen on vaa se millä pääsee nopeesti perille. xD Enpä ymmärrä mäkää tekniikast mitää, eikä toisaalt ees kiinnosta. Mun kiinnostuksen kohteet on vähä muut ku lentokoneet. Onhan lentäminen ihan mukavaa ja lomat parhautta. ♥ Mä tykkään valokuvata kaikkea! Onhan niit joitain jotka kuvaa junii, bussei ja ratikoi, et en nää mitää erikoist siin et kuvaa lentokoneit? :D Mut kukas oot?

      Poista
  3. jaaa mä luulin et oot niiko mun veli, se kuvaa kans, mut Vaasan kentällä. en tiä tuleeks sinne ees mitää tollassii isoi, kai koska se siä käy? :DD ja se tietää koneista varmaa kaiken. ku tavallaa ehk mua itekii kiinnostaa se jollain tapaa mut kuitenkaa en ymmärä esim mu veljee. Nojuu en ehk kerro kuka oon ku kuitenki anona tykkään luskella blogeja. XDXD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Een mä! :D Tiiän muutamii jotka käy tyylii joka viikko tai joka toinen viikko kuvaa, mä ehkä kerran 2-3 kuukaudes jos silloinkaa. :D Oon ehkä vähä erikoin mut haluun ite panostaa ainaki enemmän kouluu ja saada joskus sen työpaikanki. Hööh oisit kertonu kuka oot ! :D En mä purematta niele, ehkä. ;)

      Poista

Kommentoithan asiallisesti. Asiattomat kommentit poistetaan.